Критерії оцінювання




Середній
Достатній
Високий
Розуміння завдання
Учні не розуміють завдання квесту;
зібрані матеріали не проаналізовані і не мають відношення до теми квесту.
Учні частково розуміють завдання квесту; зібрані матеріали проаналізовані, містять інформацію, яка відноситься до теми квесту і не відноситься;
використане одне  джерело інформації.
Учні повністю розуміють завдання квесту;
зібрані матеріали проаналізовані, містять інформацію, яка відноситься до теми квесту;
використане не одне джерело інформації
Виконання завдання
Виконане завдання містить інформацію, яка не відноситься до теми квесту і не проаналізована;
 відповіді на запитання неточні або зовсім відсутні;
завдання виконано з затримкою.
Виконане завдання містить інформацію, яка  відноситься до теми квесту і не відноситься;
інформація проаналізована не повністю;
 відповіді на запитання містять неточності ;
завдання виконано з невеликою затримкою.
Виконане завдання містить інформацію, яка  відноситься до теми квесту;
інформація проаналізована повністю;
 відповіді на запитання повні ;
завдання виконано вчасно.
Робота з ІКТ
Низький рівень роботи з комп’ютерними програмами та мережею Інтернет;
частково дотримується правил роботи в мережі;
розміщення робіт на сервісах та на платформі за допомогою вчителя.
Середній рівень роботи з комп’ютерними програмами та мережею Інтернет;
дотримується деяких правил роботи в мережі;
розміщення робіт на сервісах та на платформі за допомогою вчителя(незначною).
Високий рівень роботи з комп’ютерними програмами та мережею Інтернет;
дотримується  правил роботи в мережі;
розміщення робіт на сервісах та на платформі самостійно.
Творчий підхід
Робота не відрізняється індивідуальністю;
мало пов’язана з темою квесту; створено деякі власні матеріали або
відсутність власних матеріалів(ребуса, мотиватора).
Стандартний підхід до виконання завдання;
створено деякі власні матеріали;
розглянуті різні підходи до виконання завдань .
Робота відрізняється індивідуальністю;
створено власні матеріали;
розглянуті різні підходи до виконання завдань.

Немає коментарів:

Дописати коментар