Середній
|
Достатній
|
Високий
|
|
Розуміння завдання
|
Учні не
розуміють завдання квесту;
зібрані
матеріали не проаналізовані і не мають відношення до теми квесту.
|
Учні
частково розуміють завдання квесту; зібрані матеріали проаналізовані, містять
інформацію, яка відноситься до теми квесту і не відноситься;
використане
одне джерело інформації.
|
Учні
повністю розуміють завдання квесту;
зібрані
матеріали проаналізовані, містять інформацію, яка відноситься до теми квесту;
використане
не одне джерело інформації
|
Виконання завдання
|
Виконане
завдання містить інформацію, яка не відноситься до теми квесту і не
проаналізована;
відповіді на запитання неточні або зовсім
відсутні;
завдання
виконано з затримкою.
|
Виконане завдання
містить інформацію, яка відноситься до
теми квесту і не відноситься;
інформація
проаналізована не повністю;
відповіді на запитання містять неточності ;
завдання
виконано з невеликою затримкою.
|
Виконане
завдання містить інформацію, яка
відноситься до теми квесту;
інформація
проаналізована повністю;
відповіді на запитання повні ;
завдання виконано вчасно.
|
Робота з ІКТ
|
Низький
рівень роботи з комп’ютерними програмами та мережею Інтернет;
частково
дотримується правил роботи в мережі;
розміщення
робіт на сервісах та на платформі за допомогою вчителя.
|
Середній
рівень роботи з комп’ютерними програмами та мережею Інтернет;
дотримується
деяких правил роботи в мережі;
розміщення
робіт на сервісах та на платформі за допомогою вчителя(незначною).
|
Високий
рівень роботи з комп’ютерними програмами та мережею Інтернет;
дотримується правил роботи в мережі;
розміщення робіт на сервісах та на платформі самостійно.
|
Творчий підхід
|
Робота не
відрізняється індивідуальністю;
мало
пов’язана з темою квесту; створено деякі власні матеріали або
відсутність
власних матеріалів(ребуса, мотиватора).
|
Стандартний
підхід до виконання завдання;
створено
деякі власні матеріали;
розглянуті
різні підходи до виконання завдань .
|
Робота відрізняється
індивідуальністю;
створено власні матеріали;
розглянуті різні підходи до виконання завдань.
|
Критерії оцінювання
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар